25 kwietnia 2011

Rozpoczęcie sezonu ogródkowego.



   Właśnie rozpocząłem sezon ogródkowy. Nie, nie będzie o areacji i wertykulacji trawnika, będzie o podróżowaniu.
Zobaczyłem w swojej biblioteczce książkę  Jacka Pałkiewicza "Syberia Wyprawa na biegun zimna"

Wylegując się na leżaku przeczytałem książkę od deski do deski. Znalazłem tam wiele uniwersalnych prawd i wskazówek na temat podróżowania. Choćby 10 Cnót Głównych Dobrego Podróżnika. Nie ma znaczenia w jaki sposób podróżujesz. Ważne jest że wyszedłeś z domu i masz chęć poznawania świata. Warto wpoić sobie te 10 cnotliwych  punktów.

  
Pałkiewicz spisał też dekalog zapewniający powodzenie wyprawy.

Podróżnicy, warto przeczytać tę książkę bez znaczenia czy jedziecie na wyprawę dookoła świata czy też w nasze Bieszczady. Jeżeli jedziecie grupą warto wdrożyć te zasady, a będzie mniej problemów podczas realizacji swoich marzeń  i naszych współtowarzyszy podróży.
Polecam Kowal

3 komentarze:

  1. No i jeszcze szacunek do siebie samego i radocha z własnych poczynań.. Aaa, i jedno z ważniejszych.. luz i poczucie humoru :-))) Jednakże mając wszystko z list Pałkiewicza może ominąć nas wiele ciekawych przygód ale to już zależy co jest dla kogo udaną wyprawą.. :-) Jak to mawiają.. jedni lubią pomarańcze a inni jak im w butach śmierdzi ;-)

    Chociaż co ja tu gadam.. ze mnie tam żaden "advenczer".. ;-) Serdeczności! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, preliminarz kosztów brzmi strasznie !!!
    Z praktycznych rzeczy dodałbym profilaktyczną wizytę u dentysty przed wyprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo ponowne przemyślenie pkt. 3 z drugiej listy ;-)

    To, że towarzysz jest zdyscyplinowany, solidarny i gotowy do współpracy, to jeszcze wcale nie znaczy, że przebywanie w jego towarzystwie nie będzie grozić kalectwem, śmiercią albo jeszcze czymś gorszym.. ;-)

    OdpowiedzUsuń