30 marca 2013

Olight eos - jest moc !

Test nie będzie poparty wieloma wyliczeniami, a jedynie subiektywnym odczuciem testera czyli moim okiem :).

W porównaniu wykorzystałem cztery latarki. Dwie z nich są marki Mag-Lite, w których źródłem światła jest tradycyjne ogniwo czyli żarówka, zaś w dwóch pozostałych nowoczesny led.
Latarki led-owe wyprodukowała firma 1W oraz Olight i to one wiodą prym. 


Największą latarkę od razu sobie podarowałem, duża, ciężka i  prądożerna. Nadmienię tylko, że użytkowana będzie ona również na co dzień, stąd mój opór przed dużym gabarytem. Używam również  czołówki - to już sprzęt czysto biwakowy, który jeździ ze mną zawsze pod namiot.

Moją uwagę przykuła najmniejsza latarka led-owa Olight eos. Jest zdecydowanie najlepsza. Zasilona jest paluszkiem AAA i sama nie jest od niego wiele większa. Posiada cztery tryby pracy, które decydują o jej długości działania:

Tryby pracy / czas świecenia:
- 80 lumenów / 40 min
- 20 lumenów / 90 min
- 2,5 lumena / 20 h
- stroboskop
-maksymalny zasięg: 37 m

Zwykło się mówić papier przyjmie wszystko więc kilka zdjęć do porównania. 

To  mała latarka  firmy Mag-Lite można sobie ją od razu podarować.
To  latarka 1W led - daje radę  zasilana paluszkiem led.
Mag-Lite świetna do samoobrony :).

moja faworytka Olight eos 
Tu widać dokładnie gdzie jest moc !!!
Od prawej: Mag-Lite big,  led 1W,  Mag-Lite smol i  Olight eos .

 Jerzy 


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz