8 lipca 2013

SuperEnduro vs ADV

Krzemień i jego KTM exc 250  

Się działo. Ostatnio sam jak zwykle wybrałem się na pobliski tor enduro, który dzięki uprzejmości Twórcy toru mogłem korzystać do bólu.  Warunek jest jeden "popsułeś napraw" A jak chcesz, to ulepsz :) więc niebawem wybieramy się tam  zapewne z grillem, łopatami i dobrymi chęciami. Po pokonaniu kilku przeszkód stwierdziłem, że nie będę się wygłupiał i mojego KTM LC4 ADV postawiłem w cieniu, a wziąłem się za zdjęcia i kręcenie filmu ponieważ dołączyli do mnie znajomi z forum ADV więc było kogo ograć.


Mam jeden wniosek z weekendowej jazdy. W garażu muszą zagościć jeszcze dwa motocykle oprócz mojej dotychczasowej Czarnej Perły. Jeden to jakiś "liść" max 250 w 4T oraz jakiś mastodont typu Varadero lub gs1200 na spokojne wycieczki z Żoną. 

To tyle przemyśleń i miłego oglądania. Jeden film zmontował fachowiec wysokiej klasy Krzemień (będzie jutro)  oraz dodał extra kolorystykę zdjęciom. Dzięki :)  













Jerzy

1 komentarz: